Upoutejte pozornost plakátem

Máte štěstí, že nežijete v době starého Říma, kdy se o událostech dávalo veřejnosti vědět vytesaným písmem do kamene. To byste se pěkně nadřel, než byste jednu kamennou desku vytesal a odnesl na náměstí, kde se shromažďuje nejvíce lidí. Díky moderním technologiím můžete o výstavě ve Vaší soukromé galerii dát vědět hned několika způsoby. Nejrozumnějším způsobem je výroba plakátů na zakázku. Takovým způsobem se o Vaší akci dozví poměrně velké množství lidí. Jistěže můžete dát echo na internetu, nebo do denního tisku. Ale poutač osloví i ty, kteří denní tisk nečtou, a surfování na internetu není jejich hobby.

 A navíc to má své kouzlo

Dáte-li si tu práci a vymyslíte po výtvarné stránce originální poutač, potom se ohlédnou i ti lidé, kteří se o výtvarné umění příliš nezajímají. A možná se Vám povede jejich zvídavost natolik podnítit, že prostě přijdou. Aniž by je obrazy a grafiky nějak zvlášť zajímali. A o to Vám vlastně jde. Přilákat co nejvíce návštěvníků. Takže zůstaňte u klasiky, která zvala už v 17. století návštěvníky do divadla na Shakespeara. Možná nás podobné poutače přežijí i v době elektronických vymožeností. Mají totiž své kouzlo a tajemství.

Upoutejte pozornost plakátem
Ohodnoťte příspěvek
perla4.jpg